Book haul #63 - september

12 bøger fandt vej til mine hylder i september og jeg takker som altid de gavmilde forlag, der har sendt mig anmeldereksemplarer.

Først var jeg dog en tur i den lokale bogbutik, der havde udsalg
  • Den overflødige kvinde af Rabih Alameddine, som jeg har fået anbefalet af en kollega
  • Destination: Chile af Katy Colins, som er tredje bog i en serie, jeg egentlig ikke er kæmpe fan af, men ... jeg skal jo lige læse hvad der så skete

Forlaget Jentas har sendt mig to kølige krimier til efteråret
  • Iskold af Tess Gerritsen som er 8. bog om Rizzoli og Isles
  • Frit fald af Jessica Barry som jeg ikke kendte, men som lyder som en vild psykologisk thriller

Jeg var så heldig at være lektør på nyeste bog fra Wilbur Smith, Kongernes konge (den kan anbefales), og herudover har jeg fået tilsendt yderligere to anmeldereksemplarer henholdvis Harpercollins Nordic og Turbine
  • Det rene guld af Karin Slaughter og Lee Child - en kort novelle om Will Trent og Jack Reacher
  • Drømmere - Da forfatterne greb magten Tyskland 1918 af Volker Weidemann om vistnok er en sand fortælling om historiske begivenheder

Jeg har købt tre brugte bøger online i septembet
  • Best Foot Forward af Adam Hills, en australsk komiker med sit eget tv-program i England
  • Harry Potter and the Philosopher's Stone af JK Rowling - jeg samler jo lidt på HP1 på forskellige sprog og jeg tænkte denne ville være en fin tilføjelse
  • Blitzcat af Robert Westall som eftersigende skulle være en fantastisk rørende historie om en kat under anden verdenskrig

Sidst men ikke mindst har Gyldendal sendt mig to bøger
  • Sangen i knoglerne af Diana Gabaldon som er 7. bog i Outlander serien og jeg er så spændt på at gå i gang med den. Er kun næsten lige blevet færdig med den 6.!
  • Hvad så hvis jeg er? af Janni Olesen som tilsyneladende er en ungdomsroman med en forside jeg slet ikke kan abstrahere fra. 90'erne har ringet, de vil have deres collageteknik tilbage.

Kommentarer

Lån løs på eReolen