Januar 2016

Januar er den der måned, hvor man lige skal op i fart igen efter jul og nytår. Det blev en ganske fornuftig læsemåned, der bar præg af en hulens masse at lave på arbejdet. Nogle gange har man bare ikke så meget overskud efter en lang dag :) Jeg har fået læst en hel del virkeligt gode bøger, som jeg glæder mig meget til at fortælle jer nærmere om i kommende anmeldelser og anbefalinger.

I januar blev jeg færdig med 13 bøger.
- blandt disse var der 6 lydbøger og 1 tegneserie. 3 var på engelsk.


Længste bog: Outlander - 750 sider
Længste lydbog: Min mands hemmelighed - 12t 38m
Korteste bog: Anima - 104 sider
Korteste lydbog: Ambassadøren - 6t 21m

Bedste oplevelse:
Outlander var helt igennem fantastisk, Galbraith bliver bedre for hver en bog, han skriver, og Moriarty er en forfatter jeg bare skal have læst meget mere af!

Største skuffelse:
Legend var ikke dårlig, men lidt en flad oplevelse.

I bagvendt læserækkefølge:
Den Eneste Ene - Kiera Cass
Akrash - Jesper Stein **
Outlander: Den Engelske Kvinde - Diana Gabaldon [anmeldereksemplar]
Ambassadøren - Stephanie Surrugue **
Girl Online: On Tour - Zoe Sugg * / **
Anima - Tatiana Goldberg [tegneserie]
Min mands hemmelighed - Liane Moriarty **
For alt i verden - Martin Høybye [anmeldereksemplar]
Fangirl - Rainbow Rowell *
Lykkeridder - Lars Damkjær [lektørbog]
Legend - Marie Lu  **
Career of Evil - Robert Galbraith *
Audreys verden - Sophie Kinsella **


*Læst/hørt på engelsk
** Lydbog


Kommentarer

  1. Jeg vil så gerne have fingrene i 'Outlander'! Den bliver simpelthen rost til skyerne og jeg vil så gerne se hvad det er, alle folk snakker om!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Den skal du virkelig læse, fantastisk bog :)

      Slet
  2. Sikke en sej læsemåned! Hvad synes du om 'Audreys verden'? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :) jeg har lidt blandede følelser om den. Den er ikke dårlig, men heller ikke en bog jeg gerne vil læse mere af.

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen