Kenya 2016 #1 - Bøger

Jeg har lige været på den skønneste vinterferie til Nairobi og Mombasa i Kenya. Jeg er så heldig min far har en stilling i forsvaret, der har givet ham et job dernede de næste par år, så han skal selvfølgelig besøges i ny og næ :)

Jeg vil for en sjælden gangs skyld tillade mig selv mere end bare et lille indlæg om ferien, for jeg har så mange billeder at vise, så mange tanker og indtryk at fortælle. Håber i vil bære over med mig for Kenya er et helt fantastisk land!

2 ugers ferie kræver naturligvis en massiv bogstak og her er de bøger, jeg havde pakket ned i kufferten:








Jeg fik læst 5 af bøgerne - Det Ulmende Oprør, A Girl's Best Friend, The DUFF, Golden Son og The Disreputable History of Frankie Landau-Banks. Nogle virkeligt gode læseoplevelser, jeg glæder mig meget til at fortælle jer nærmere om.

Herudover læste jeg på iPaden (Mofibo & Kindle) bog 3 af The Selection af Kiera Cass - Den Eneste Ene, samt Debora Geary's femte bog, A Different Witch, og Haidi Wigger Klaris' anden, Skæbnens Kald. Jeg hørte Jesper Stein's Akrash færdig i flyveren herned og gik i gang med The Rosie Effect på vejen hjem - men blev distraheret af ikke mindre end 4 gode film i stedet (Hotel Transylvania 2, Inside Out, Mama Mia og Minions).

Jeg kunne naturligvis heller ikke holde mig fra at købe et par bøger undervejs hernede, heriblandt Daphne Sheldricks biografi An African Love Story (se første billede) - men den og de 3 andre, får i mere at vide om i et andet indlæg :)

Kommentarer

  1. Sikke en spændende feriedestination! Og skønne bøger! :)

    SvarSlet
  2. Det lyder ikke dårligt med varme, sol og bøger :D
    Glæder mig til at høre mere om turen.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen