Book Haul #41 - September

[ Indlægget indeholder en stor del anmeldereksemplarer. ]

15 bøger er der blevet tilføjet mine reolhylder i løbet af september og min læseliste kan bedst sammenlignes med en hovedløs høne, der render rundt i cirkler - hvor skal man dog starte med så mange lækre bøger??

Gads forlag har været så gavmilde at sende mig et eksemplar af deres nye YA fantasy/scifi roman, Under ensomme stjerner af Kate Ling. Den udkom 2/10 2017.
Herudover har jeg været så heldig at vinde en konkurrence, og det har givet mig et eksemplar af thrilleren Pretty baby af Mary Kubica, som blev udgivet af HarperCollins Nordic 1/9 2017.

Turbine har haft super travlt, og jeg er blevet væltet bagover at hele 5 flotte bøger!
Der er romanen Englenes korridor af Tine Bruun, der udkom den 3/10 2017, thrilleren Final Girls af Riley Sager, som udkommer 25/10 2017, og ungdomsbogen De fortabtes breve af Brigid Kemmerer, der udkommer 10/10 2017.

Jeg havde en lidt sjov oplevelse med fantasypakken her. Jeg blev nemlig vækket klokken meget tidlig - ikke af GLS damen der bankede på min dør - men af min kat Sofie, der knurrede som anden vagthund. Men jeg skulle heldigvis snart op ;)
Pakken indeholdt den næsten legendariske Caraval af Stephanie Garber, der udkommer 13/10 2017, og Ravnedrengene af Maggie Stiefvater, som udkommer 12/10 2017.

De rare mennesker på Lindhardt og Ringhof har imødekommet mit ønske og sendt mig Geo's Hva' så nu? Jeg var hooked, da jeg læste hans første biografi, Ikk' for sjov og er svært spændt på at høre hvad han nu har på hjerte. Biografien udkom 25/9 2017.
Forlaget Flamingo har sendt mig endnu en romantisk spændings roman af Nora Roberts - Vidnet udkom 27/9 2017.
Forlaget Carlsen sendte mig et forhåndseksemplar af Sarah Engells Valget, der udkom 3/10 2017 og lyder rigtig spændende.

Modtryk har beæret mig med et eksemplar af den næste bog om Lisbeth Salander og Co - Manden der søgte sin skygge af David Lagercrantz, der udkom 7/9 2017. (Så I i øvrigt mit bidrag til DRs artikel??).
Klim har sendt mig et eksemplar af den psykologiske thriller Til døden os skiller af Michelle Richmond, der udkom 28/9 2017. De forstår desuden at lave en creepy entrance - bogen ankom i en anonym pakke uden afsender og eneste kort var en håndskreven besked, der lød "Til en ven - Tænk dig om, før du åbner..."

Jeg har skam også selv været lidt på indkøb. Kan I huske dengang SAXO pludselig havde lækker rabat på deres engelske bøger? Ja tak! 2 af mine impulskøb var preorders, så de er ikke kommet endnu, men jeg skulle da selvfølgelig have Ken Folletts A Column of Fire. Det er den længeventede tredje installation i hans Kingsbridge serie, og den udkom 12/9 2017.

Sidst men ikke mindst har vi mine to lektørbøger; Skønne Den dag, der forandrede alt af Laura Tait og Jimmy Rice som udgives 10/10 2017 af Bazar, og finurlige Urmageren i Filigree Street af Natasha Pulley som blev udgivet 14/9 2017 af Alhambra.


Kan I se mit dilemma? Hvor filan starter man med så mange fede bøger? Hvilken ville du starte på først?

Kommentarer

  1. Sikke en dejlig stor bogstak. Jeg ville starte med Ravnedrengene, den lyder virkelig spændende😊

    SvarSlet
  2. Jeg blev lidt distraheret af de skønne katte i baggrunden ♥
    Men sikke en bogstak. Jeg ville nok starte med Urmageren eller Caraval.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen