Readathon Ready + Bogstak


For 11. gang i træk (jeg har været med uafbrudt siden efteråret 2012) er det tid til det halvårlige readathon :) 24 timers maraton læsning ligger forude i weekenden fra kl 14 lørdag d. 21/10 til kl 14 søndag den 22/10, og jeg glæder mig så meget. Readathon er to halvårlige begivenheder, jeg ser stort frem til året rundt, og jeg forsvarer ihærdigt min ret til ikke at blive afbrudt eller forstyrret.
Du kan finde den officielle hjemmeside her: www.24hourreadathon.com

Jeg har igennem alle år udstyret mig med en bogstak, der som altid er alt for omfattende, men jeg holder meget af kortere bøger og en masse at vælge imellem. Og jeg synes endda, jeg virkelig har begrænset mig denne gang!


Ses vi på lørdag?

Kommentarer

  1. Det gør vi helt bestemt! Er særlig spændt på at høre, hvad du synes om Goth Girl - den har jeg luret lidt på :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Sejt med 11. gangs jubilæum :) Jeg skal være med for anden gang og er allerede kæmpefan. Jeg har også skaffet mig korte bøger i en omfattende stak. Nu skal det bare blive lørdag. Rigtig god læsning! Jeg skriver om min læsning løbende på Skriverliv.dk, hvis du får lyst at følge med :)

    SvarSlet
  3. Imponerende at du har været med 11. gange, så er du ved at have rutinen :) Jeg synes stadig, jeg har lidt svært ved at finde balancen mellem læsning og følge med rundt omkring på bloggene. Jeg vil rigtig gerne begge dele, men synes nemt jeg bliver fanget et af stederne :) God læselyst!

    SvarSlet
  4. Hvor er det vildt, at du har været med så mange gange!!! Jeg tror jeg har været med 2-3 gange, det er desværre bare ved at være to år siden tror jeg. Men denne gang er jeg med :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen