Fantasy giveaway! - LUKKET

Du kan vinde en af to flotte bøger:
❤ Den Halve Konge af Joe Abercrombie og Throne of Glass: Kongens forkæmper af  Sarah J Maas. 

Jeg fik bøgerne af forlagene som en gave, men har dem begge allerede på engelsk og vil derfor gerne dele med jer :)
Hvis du ikke kender dem, kan du læse lidt om dem nederst i indlægget her.

For at deltage skal du skrive en kommentar til indlægget her og fortælle, hvilken du helst vil vinde.

Husk for guds skyld at skrive din emailadresse, så jeg kan kontakte vinderen!
Du skal desuden have dansk adresse for at deltage.

Du må hjertens gerne følge mig på facebook / instagram / twitter men det er intet krav.

 Jeg trækker to vindere blandt de deltagende allerede lørdag den 14. oktober! 


Throne of Glass: Kongens forkæmper af  Sarah J Maas er YA fantasy og udkom på dansk i november 2016 hos Tellerup. Det er den første i Throne of Glass serien. Min anmeldelse kan læses her.
Celaena Sardothien, Adarlans farligste snigmorder, er blevet forrådt og afsoner nu i Endoviers saltminer. Da kronprinsen af Adarlan opfordrer hende til at stille op i konkurrencen om at blive kongens forkæmper, får hun en uventet chance for at genvinde sin frihed. For at vinde skal hun slå sine barske modstandere, der alle er mandlige lejesoldater og kriminelle, som bestemt ikke tøver med at bruge beskidte tricks. Celaena er dog ikke specielt bekymret, og hun nyder sin kamptræning og den flotte kronprins’ tilnærmelser, selvom han af og til er næsten lige så irriterende som hendes nye træningspartner, kaptajn Westfall. Men dybt under slottet lurer en blodtørstig ondskab og snart må intrigerne vige for kampen om overlevelse ..

Den Halve Konge af Joe Abercrombie er YA/voksen fantasy og udkom på dansk i marts 2017 hos Gyldendal. Det er den første i serien om Det Splinterede Hav. Min anmeldelse kan læses her.
Verden regeres af stærke hænder og kolde hjerter.Prins Yarvi har aldrig selv ønsket at bestige Den Sorte Trone, menda hans fader og broder bliver forrådt, sværger han at erobre den tilbage. Undervejs må Yarvi kæmpe mod farer, forræderi og fangenskab. Men han har kun har én god hånd og kan hverken holde et skjold eller svinge et sværd. I stedet må han hvæsse sin hjerne, så den er knivskarp. Han finder sammen med en flok udstødte, som viser sig at være til langt større hjælp og støtte, end hans fornemme familie nogensinde har været. Men selv med trofaste venner ved sin side må Yarvi sande, at det eneste sikre i livet er døden.

Kommentarer

  1. Jeg vil meget gerne vinde Sarah J. Maas. Mvh. Else1980@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Kan man lægge billet ind på dem begge? ;-) Skal jeg vælge, må det blive Abercrombie.

    Mange hilsner,
    Bente

    benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne vinde Den halve konge.
    Mange hilsner Lisbeth

    lisbethmajas84@gmail.com

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker giveaway :-) Jeg kunne godt tænke mig, at vinde "Den halve konge".

    Min mail er
    crossingjourneys@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Den halve konge ��
    Min e-mail er karinaborch@outlook.dk

    SvarSlet
  6. Ihh de lyder jo begge to skønne,og har da luret lidt på dem,men pistolen for panden så siger jeg Den Halve Konge af Joe Abercrombie (y)

    Hilsen Susanne
    circe@os.dk

    SvarSlet
  7. Den halve konge.
    Du er rigtig flink fordi du vil dele. Tak :)
    min email: loveandstolenkisses(AT)gmail(DOT)com

    SvarSlet
  8. Uh, jeg ville gerne læse dem begge, men har ikke nået det endnu. Øh, skal jeg virkelig vælge? Nåhmen, så må det blive "Den halve konge", den anden har jeg selv ville købe i lang tid.
    Hilsen Anika (info@anikaeibe.dk)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne vinde Throne of Glass :D:D
    Mail: cederstrom89@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Helst “Den halve konge”, da jeg har den anden i forvejen. 😊
    Mail: Line_Dalbro_Schaumann@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne vinde Throne of glass :-)

    Mvh Jette
    jette852001@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil så gerne læse Den Halve Konge.

    kath.dkk@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne vinde Throne of Glass. Har den som e-bog, men den vil pynte i mit bibliotek :-)

    maria.elmvang at gmail

    SvarSlet
  14. Har gerne villet læse Den halve konge så den bliver det - selvom den anden også er fristende :)

    Jennylilywhite@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil rigtig gerne vinde Den halve konge, da Throne of Glass allerede står på min bogreol ;-)

    sarabayjakobsen@hotmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen