September 2017

Er september virkelig allerede ovre? Jeg synes, tiden går hurtigere og hurtigere.

Det har været en måned med travlt på arbejde og desværre også en måned, der har båret præg af en masse sygdom. Både jeg og en stor del af mine kollegaer har hængt noget i bremsen, og jeg gik blandt andet glip af en venindes bryllup :( Der har dog også været lyspunkter, såsom en herlig bowlingaften med gamle venner og Rune Klans show "Barnløs" sammen med kollegaerne. Der var også lige min, min mors og min fars fødseldage i starten af måneden. Sidstnævnte blev 60, og det gik ikke stille for sig.

Som altid byder efteråret på en masse lækre bøger, og jeg glæder mig meget til at vise jer septembers bookhaul! Jeg har dog nærmest ikke tid til at læse dem, for lektørbøgerne skruer også op for blusset og kræver en stor del af min tid. Men det lykkedes nu alligevel også at læse en god del af de bøger, jeg selv vælger, så der er en masse gode anmeldelser på vej :)



I september blev jeg færdig med 10 bøger.
- blandt disse var der 3 lydbøger og 1 børnebog. 3 var på engelsk.


Længste bog: Drømmemestrene - 455 sider
Længste lydbog: Kongens lænker - 18t 2m
Korteste bog: The Giving Tree - 52 sider
Korteste lydbog: Okker gokker - 8t 44m

Bedste oplevelse:
Kongens lænker tog mig (som forventet) med storm og Walking back to happiness er bare vidunderlig.

Største skuffelse:
Jeg har hørt -så- meget om The Giving Tree så var ret skuffet over at den er så ... simpel.

I bagvendt læserækkefølge:
Nothing Bad Ever Happens in Tiffany's - Marian Keyes *
Walking back to happiness  - Lucy Dillon *
Kongens lænker - Victoria Aveyard [anmeldereksemplar] **
The Giving Tree - Shel Silverstein * / ***
Med kærlig hilsen Eleina - Thorvald Lygum [lektørbog]
Urmageren i Filigree Street - Natasha Pulley [lektørbog]
Okker gokker - Matthew Arlidge [anmeldereksemplar] **
Fordele og ulemper ved at huske - Val Emmich [lektørbog]
The Handmaid's Tale - Margaret Atwood * / **
Drømmemestrene - Imbolo Mbue [lektørbog]


* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket

Kommentarer

  1. Øv mht. The Giving Tree. Jeg har flere gange overvejet at læse den men var samtidig bange for, at den netop var for simpel...

    Deltager du i read-a-thon senere på måneden?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også noget overrasket - har hørt så meget om den fra utallige amerikanere, men det virker som overfortolkning.

      Det gør jeg! Er allerede begyndt på at samle en bunke :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen