Book Haul #47 - marts

15 bøger fandt vej til mig i marts, og min reol med ulæste bøger er så småt begyndt at bukke under for vægten ^_^

Først har vi et anmeldereksemplar fra HarperCollins Nordic - Vi havde jo bare en pause af Lindsey Kelk, som jeg glæder mig voldsomt til at læse.

På Krimimessen var forlaget Jentas så venlige at udstyre mig med et par anmeldereksemplarer - nemlig nyeste udgivelser fra Matthew Arlidge (Dukkehuset) og Lee Child (Hårdt prøvet). Jeg har ikke timer nok i døgnet til at læse alle de her lækre krimier!

Forlaget Gad sendte mig hjem fra Horsens med en bog, jeg har kigget nysgerrigt på længe; Pigen under jorden af Elly Griffiths.

På krimimessen vandt jeg en bog på Plusbogs stand, nemlig Tronfølgeren af Jan Körner, og Mads Peder Nordbos Pigen uden hud var årets gratis bog på messen.

De tre øverste bøger her på billedet fra Lindhardt & Ringhof købte jeg selv (Kvinden før af JP Delaney, Jeg overvejer at gøre det forbi af Iain Reid og Mordet på orientekspressen af Agatha Christie). De tre nederste fik jeg i en goodiebag fra forlaget, da jeg deltog i en hyggelig brunch med andre bogblogger og Lone Theils, der fortalte om sin nyeste krimi. Jeg har ikke læst noget af hende før, men det glæder jeg mig rigtig meget til nu (Brudekjolen af Pierre Lemaitre, Kvinden i vinduet af AJ Finn og Heksedrengen af Lone Theils).

Og så lige noget helt andet! Jeg kunne ikke undvære fjerde bog i Red Rising serien af Pierce Brown, Iron Gold. Jeg måtte bare eje et eksemplar af The Hazel Wood af Melissa Albert, og der var 50% af i forvejen nedsatte bogudsalgsbøger i Bog&Ide, så Stålets vilje af Joe Abercrombie kostede kun 35 kr.!


Hvor skal jeg dog starte??

Kommentarer

Lån løs på eReolen