Marts 2018

Marts bød på sne, influenza og arbejde. Der har været usikkerhed og forvirring om strejke og lockout (og det er der såmænd stadigvæk, men nu har de da udskudt det et par uger, så jeg håber de finder en løsning, inden det kommer så vidt). Jeg har været til krimimesse, jeg har været i biografen, og jeg har haft hyggelige stunder med familie og venner. Nu sidder vi her sådan halvvejs gennem påsken, og der er stadig pisse koldt. Vi har heldigvis ikke fået sne her i denne omgang, men kulden og vinden indbyder ikke ligefrem til havearbejde - men jeg har da fået fjernet utalige trillebørlæs af visne blade, så jeg kan se alle de fine blomster på vej op af jorden. Og om ikke andet har jeg fået skruet godt op for læsningen her i påsken :)

I marts blev jeg færdig med 16 bøger.
- blandt disse var der 4 lydbøger, 2 graphic novels og 2 børnebøger. 9 var på engelsk.


Længste bog: Trommer i det fjerne - 1088 sider
Længste lydbog: The White Princess - 19t 1m
Korteste bog: Goth Girl and the Pirate Queen - 81 sider
Korteste lydbog: Annihilation - 6t

Bedste oplevelse:
A Court of Wings and Ruin var alt hvad jeg havde håbet på og mere endnu.

Største skuffelse:
Goth Girl and the Pirate Queen havde ikke nogen egentlig historie, og i The White Princess manglede der noget lidenskab.

I bagvendt læserækkefølge:
Sommer i Amerika - Nora Roberts [lektørbog]
It's raining men - Milly Johnson *
Spejle og skygger - Nora Roberts [lektørbog]
Glasvinge - Katrine Engberg **
Mr Bridge - Evan S Connell [lektørbog]
A Court of Wings and Ruin - Sarah J Maas *
Annihilation - Jeff VanderMeer * / **
Trommer i det fjerne - Diana Gabaldon [anmeldereksemplar]
The Jewel - Amy Ewing * / **
Ottoline at Sea - Chris Riddell * / ***
Goth Girl and the Pirate Queen - Chris Riddell * / ***
A Game of Thrones: The Graphic Novel, Vol 2 - Daniel Abraham *
A Game of Thrones, The Graphic Novel: Vol 1 - Daniel Abraham *
Klarsyn - Belinda Bauer [lektørbog]
The White Princess - Philippa Gregory * / **
Nathold - Michael Connelly [lektørbog]


* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket


Kommentarer

  1. Sikke mange super spændende bøger du har fået læst! Jeg gad godt turer, at gå i gang med Gabaldonds bøger, men de er ret så intimiderende i størrelserne 😊🙈
    God påske 🐣

    SvarSlet
    Svar
    1. Størrelserne virker måske voldsomme, men de er super nemme og hurtige at læse :) Tusind tak, i lige måde!

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen