Readathon ready + bogstak

Så er det atter tid til det halvårlige readathon, og jeg deltager for 12. gang i streg. Jeg glæder mig så meget!

Jeg har som så mange gange før samlet mig en ambitiøs bogstak, hvoraf jeg nok får læst under halvdelen - men jeg synes det er så rart at have noget at vælge imellem. Jeg er som altid stor fan af de kortere bøger samt graphic novels.

Jeg planlægger at læse fra starttidspunktet kl. 14 lørdag til en gang lidt over midnat, hvor jeg vanen tro sikkert ikke kan holde mig vågen længere, sove 8-9 timer og så læse i slutløbet derefter indtil kl. 14 søndag.

Du kan læse mere om Deweys Readathon her.

Du kan som altid følge min læsning løbende her på bloggen, samt på twitter og instagram.

Kommentarer

  1. En skøn stak bøger, som du har udvalgt dig. Jeg glæder mig også helt vildt til, at det bliver lørdag kl 14 :0) Denne gang læser jeg også sammen med min datter, og så kattene samt kaninen selvfølgelig. Glæder mig til, at følge med hos dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også så meget :) Hvor er det hyggeligt at I læser sammen - hvis jeg er heldig får jeg selskab af en kat eller to undervejs. Ser frem til at følge jeres læsning :)

      Slet
  2. Oh yeah! Det bliver hyggeligt! Min læsestak ligger allerede fremme i stuen - nu skal det blot blive lørdag :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan kun gå for langsomt! Bliver så hyggeligt :)

      Slet
  3. Er også fan af korte bøger og grafic novels til readathon ;)
    Glæder mig til at følge dit døgn. Jeg opdatere på min blog readersworld.dk, fb og instagram :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen