December 2015

Godt Nytår!!

Julen kom og gik, og december var ovre, før jeg nåede at se mig om. Jeg afholdte en lille adventskonkurrence, og arbejdede en hel del. Jeg nåede dog også at komme i biografen et par gange med søde veninder. Julen blev naturligvis fejret med manér med familien, og nytåret hos en veninde.
Jeg har holdt juleferie fra bloggen i et par uger, men har faktisk arbejdet en hel del behind the scenes og er nu klar med en masse nye anmeldelser og anbefalinger. I dag opsummerer vi lige december, og i morgen afrunder jeg mit 2015 i bøger :)


I december blev jeg færdig med 14 bøger.
- blandt disse var der 4 lydbøger og 2 tegneserier. 4 bøger var på engelsk.


Længste bog: Twelve Days of Christmas - 402 sider
Længste lydbog: Portalen til afgrunden - 13t 39m
Korteste bog: Diary of an AssCan: A Mark Watney Short Story - 7 sider
Korteste lydbog: Det Blå Dyb - 8t 2m

Bedste oplevelse:
Twelve Days of Christmas fik mig i munter julestemning, og XY blæste mig (som forventet) helt omkuld. Trinity var lige så god som den første i serien, og Over stregen som jeg ellers ikke havde haft de helt store forventninger til, tog mig med storm.

Største skuffelse:
Portalen til afgrunden skuffede mig, fordi jeg havde forventet så meget mere fra den.

I bagvendt læserækkefølge:
The Secret Service: Kingsman - Mark Millar *
Postal: Volume 1 - Matt Hawkins *
Det Blå Dyb - Jennifer Donnely ** [anmeldereksemplar]
Det Sidste Hus - Jonas Wilmann [lektørbog]
Over stregen - Jennifer Echols [anmeldereksemplar]
Diary of an AssCan: A Mark Watney Short Story - Andy Weir *
Kirurgen - Tess Gerritsen
Wars of the Roses: Trinity - Conn Iggulden * / **
Twelve Days of Christmas - Trisha Ashley *
XY - Nicole Boyle Rødtnes
Morder-Anders og hans venner (samt en uven eller to) - Jonas Jonasson [anmeldereksemplar]
Elskede Heidi - Lotte og Søren Hammer **
Portalen til Afgrunden - Chad Corrie **
Rytterne - Mats Wahl [lektørbog]

*Læst/hørt på engelsk
** Lydbog

Kommentarer

  1. Sikke mange gode bøger. Godt nytår! :)

    SvarSlet
  2. Godt gået - december er en dejlig læsemåned :-)

    Godt nytår!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen