Julegaver

Jeg fik mig nogle herlige gaver til jul, og der var også en del firkantede pakker  ~ så bliver det snart ikke bedre!


Blandt de hårde pakker var der Jojo Moyes' Det sidste brev fra din elsker, Rainbow Rowell's Fangirl, Tamora Pierce's Tortall and Other Lands (A collection of tales) og Matthias Boström's Fra Holmes til Sherlock + malebogen The Menagerie og Hobbitten 3: Extended Edition.

Herudover var der lækkert sengetøj fra IKEA, sæbe fra Maras, min yndlings parfume, en flot skål og en spirelli spaghetti slicer + to søde små ugler og fine træstjerner.

Fik du nogle gode gaver til jul, og hvilken var din yndlings?

Kommentarer

  1. Sikke nogle fine gaver - jeg elsker at der er lidt bøger til hvert humør! :D
    Jeg blev meget glad for den illustrerede udgave af 'Harry Potter' og selvfølgelig også de andre bøger jeg fik. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååhr Harry Potter.. føler mig helt udenfor - er vist snart den eneste blogger uden et eneste eksemplar

      Slet
  2. Dejlige gaver du har fået! Jeg faldt over min yndlingsparfume til næsten halv pris på matas.dk lige inden jul, så det blev min spontane julegave til mig selv :D

    Jeg fik en masse gode gaver. En af dem, jeg har nydt meget de sidste par dage, er et par nye hørebøffer fra gemalen. De dækker lige akkurat mine ører, og de er derfor SKØNNE i den bidende kulde, hvor de beskytter ørerne mod frost og vind! Nåja, og så er de også gode at have, når jeg lytter til lydbøger :D :D

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor lækkert med god parfume og de handy hørebøffer :)

      Slet
  3. Åh, skønne boggaver! Malebogen ser helt fantastisk ud! Den bølge vil jeg også gerne snart hoppe med på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Malebøger er så rare! Glæder mig også så meget til at tage den her i brug 😃

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen