Book Haul #29 - så stop dog kvindemenneske!

Efter sidste haul (vloggen) lovede jeg mig selv ikke at købe flere bøger. Jeg svor at holde igen.
Men jeg fik et gavekort til Bog&Ide på min fødselsdag, og da de så havde efterårstilbud, skulle det jo bruges (og det tæller jo ikke rigtig vel?)
Men den bunke jeg købte på SAXO... den tæller. Ups. Jeg skulle bare lige have et par bøger jeg syntes jeg manglede i min samling. Og så lige en jeg gerne ville læse til readathon.
Og så var der lige et par lektørbøger og et anmeldereksemplar.

Lavendelhaven - Lucinda Riley / Fra og med dig - Mhairi McFarlane / Det er ikke mig, det er dig - Mhairi McFarlane / The Book Thief - Markus Zusak / American Gods - Neil Gaiman / All my friends are superheroes - Andrew Kaufman / The tiny wife - Andrew Kaufman / Outlander 2: Guldsmed i rav - Diana Gabaldon / De ubeskyttede - Kati Hiekkapelto / For tæt på solen - Paula McLain


Og så nævner vi ikke de 9 bøger, jeg havde med hjem fra Bogbyttemarked i Aalborg. 
(Hey jeg havde 12 med derop - se hvor jeg begrænser mig!)

Kommentarer

  1. Kender det alt for godt. Jeg havde også besluttet mig for at prøve at lade være med at købe bøger her op til Bogforum, hvor jeg ved jeg kommer hjem med en kæmpe stak, men alligevel står posten her hele tiden med flere bøger...

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det er virkelig slemt med al den pakkepost :D Så svært at stå imod!

      Slet
  2. Jeg kender det. En bog bliver til to, og før man har set sig om flyder postkassen over.

    SvarSlet
  3. Lækker stak - du behøver ikke at undskylde! Glæd dig til The Book Thief :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har læst den for nogle år siden, men så filmen for nylig og blev mindet om at den bog manglede på mine hylder :)

      Slet
  4. Fantastiske bøger! Glæd dig i øvrigt til McFarlane. Jeg synes, hun var så herlig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har læst den ene (Fra og med dig) på mofibo og vidste bare det var must-haves :D

      Slet
  5. Sikke mange fine bøger, åh American Gods var den første bog, jeg læste af Gaiman, og jeg elsker den! :D

    SvarSlet
  6. Sikke en masse skønne bøger :) og kender det kun alt for godt, der er bare alt for mange skønne bøger derude :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen