Readathon Book Pile

It's time to reveal what I'll be reading during this weekend's #Readathon!





*drum roll*




For the first time ever I'll be diving into graphic novels - George RR Martin's The Hedge Knight and Mark Miller's KICK-ASS. After owning it for years on end, I'll give Antoine De Saint-Exupery's The Little Prince a try. I've also got a couple of other older classics, Anthony Burgess' A Clockwork Orange and Phillip K Dick's Blade Runner.
In the pile you'll also find Lynne Truss' Cat Out Of Hell, Anne Fadiman's Ex Libris, Andy Weir's The Martian and the Danish novel Resten af Sommeren af Tamara Bach as well as the Danish children's book Tempus Fugit by Kenneth Bøgh Andersen. I might reread the very first Harry Potter book, The Philosopher's Stone.

As per usual my book pile contains very slim books, but this time even more so than usual. I do enjoy progress :) I do also have a few digital books stashed on my ipad in case of emergency and I look forward to finding out what I end up reading - you never know what you'll fancy in the moment :)

What will you be reading?

Kommentarer

  1. Spændende og meget varieret bunke, du har samlet dig! Jeg regner med at læse en lille bog af Patrick Rothfuss, The Sandman af Neil Gaiman, 4. bog i Dresden Files-serien samt begynde på Doktor Søvn af Stephen King. Jeg deltager kun lørdag, så de fleste af mine bogvalg er tynde, så jeg kan nå flere :-)

    God fornøjelse :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da også som nogle rigtigt gode bøger du har fundet dig :) Også rigtig god fornøjelse til dig! Det bliver en god weekend

      Slet
  2. Det er også en stor bunke med mange forskellige bøger, jeg har også satset på lidt mindre bøger for det der med progress er jeg også ret fan af. Samtidig vil jeg forsøge ikke at stresse alt for meget med at 'åh nej, jeg har læst for lidt!'
    Jeg vil bare have en rigtig god læseweekend med alle jer andre. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er lidt af hvert :) Nej stress og jag gider jeg heller ikke. Det er jo i sidste ende også totalt ligegyldigt hvor meget man når at læse, bare man hygger sig undervejs!

      Slet
  3. Den lille prins er en fin lille bog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den glæder jeg mig også til endelig at få læst :)

      Slet
  4. Sikke en fin, fin stak! Du kan virkelig glæde dig til "Blade Runner", som jeg personligt virkelig elsker, selvom den er ret sær :)

    Selv har jeg lige færdiggjort min egen stak, og har også valgt at have lidt graphic novel med - det er bare det bedste når øjnene bliver lidt trætte :)
    Glæder mig til at følge med herinde på lørdag!

    SvarSlet
  5. Skøn bogstak! Jeg har ville læse 'Ex libris' så længe – den skulle være helt fantastisk!

    SvarSlet
  6. Jeg har også "Den lille prins" i bogstakken! Jeg ved ikke 100% i hvilken rækkefølge jeg får læst mine bøger (ved kun, jeg starter med Scott McClouds "The Sculptor"), men hvor ser jeg frem til den.

    SvarSlet
  7. Great variety!! Excited for you to read The Martian.

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen