Hurra Hurra HURRAA

The winners have been found - Vinderne er fundet!

Given the very small numbers of participants in the international draw I decided to just find two winners from the entire comment section of the post. Each person's comment was given a number by me and then I asked random.org to give me two numbers - these two randomly generated numbers were the winners.

På grund af den meget lille internationale deltagelse har jeg valgt at trække lod blandt samtlige kommentarer om de to præmier, i stedet for at dele det op i dansk/ikke-dansk. Hver kommentar fik sig et nummer og herefter blev random.org bedt om at give mig to tilfældige numre.



Kæmpe hurra til de to vindere :D Jeg sender jer en mail hvor i lige skal fortælle mig hvad i ønsker jer! 
Præmierne er en bog hver af frit valg med værdi op til 15 EURO fra bookdepository.com


Tillykke til jer, tillykke til mig :D (BoB blev 5 og jeg bliver 27!)


Jeg glemte i øvrigt helt at sige tusind tak for de mange søde kommentarer :) Det er så vildt, jeg har været i gang med den her bogblog i 5 år, og jeg nyder hvert minut :) Det er fedt hvor meget jeg selv føler jeg har udviklet mig, og det er lækkert at se hvordan læsertallene langsomt men sikkert stiger.

Kommentarer

  1. Dejligt! Det er jeg glad for at høre :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog/Piskeriset

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen! :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen