Book Haul #26

Lige om lidt tager jeg til London (endelig, ferie!!) og lur mig om der ikke kommer en bog eller ti med hjem - så jeg må hellere få andre hjemskaffelser vist frem inden da.

Paula Hawkins - The Girl on the train 
Jeg elskede den her bog og måtte bare eje den selv efter at have lånt og læst den på biblioteket.

Vivi Greene - Sing
En lydbog der bare tiggede og bad om at være fysisk repræsenteret på mine reoler.

S.K. Tremayne - Faldet [Lektørbog] 
Sindsygt spændende!

Jeffrey Archer - Hvor der er vilje [overraskelses anmeldereksemplar fra Lindhardt og Ringhof]
Har ikke hørt om den før, men den ser spændende ud.


Så - det var det - eller det troede jeg da, lige indtil jeg kom i tanke om den massive stak bøger jeg hev med hjem fra biblioteket forleden, hvor der var bogudsalg - og nogen havde kasseret en masse DragonLance og Dødens Port!!!


Min samling af begge serier er utroligt nok selv med denne sending *stadig* ikke komplet.

Kommentarer

  1. Jeg har endnu ikke fået læst 'The girl on the train', selvom det virkelig lyder til at være en fantastisk bog. Jeg må få den rykket længere op af læselisten. :0)

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt med Dragonlance! Jeg genlæste de to første serier for et par år siden, og det var ren nostalgi :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Den serie er også bare rendyrket nostalgi for mig 💙

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen