Juli 2016

Juli var store indflytningsmåned, og som resultat deraf stod min læsning stille. Ikke helt stille, men langt mere stille, end når jeg ikke konstant skal pakke kasser ud og samle IKEA møbler. Herudover har jeg nu godt 15 minutter mindre køretid på arbejde, og det har faktisk også haft en ret mærkbar effekt på lydbogsfronten (det skal dog også lige påpeges at jeg har været i gang med to, der var noget længere end gennemsnittet).
Juli var også sidste måned på Randers Bibliotek. Jeg havde sidste arbejdsdag fredag d. 29/7 og en kort weekend senere starter jeg i dag mandag på mit nye arbejde - wish me luck :)


I juli blev jeg færdig med 13 bøger.
- blandt disse var der 5 lydbøger og 1 tegneserier. 4 var på engelsk.


Længste bog: Vækkelse - 461 sider
Længste lydbog: WILD - 14t 01m
Korteste bog: Fables , vol. 1 - 127 sider
Korteste lydbog: Sing - 6t 18m

Bedste oplevelse:
Jeg kunne ikke ligge Stalker fra mig og slugte den af én omgang. The rest of us just live here tog mig også ret så meget med storm.

Største skuffelse:
Jeg havde forventet noget ret vildt baseret på andres anbefalinger, men syntes Løbende tjener var en ret middelmådig krimi.

I bagvendt læserækkefølge:
Sing - Vivi Greene * / **
The rest of us just live here - Patrick Ness * / **
WILD - Cheryl Strayed **
Myter og mysterier: Bigfoot og Yetien - Jesper W Lindberg [anmeldereksemplar]
Det fjerde menneske - David Garmark [lektørbog]
Vækkelse - Stephen King
Fables, Vol. 1 - Bill Willingham *
Løbende tjener - Dennis Jürgensen **
Stalker - Michella Rasmussen [anmeldereksemplar]
Den spanske pave - Torben Hangaard [lektørbog]
Brødrene Løvehjerte - Astrid Lindgren
Forbandede kærlighed - Colleen Hoover ** [anmeldereksemplar]
Day Shift - Charlaine Harris *

*Læst/hørt på engelsk
** Lydbog

Kommentarer

  1. Jeg er glad for at se, at du også faldt for 'The rest of us just live here' - den var ret underholdende :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den var rigtig god - glæder mig til at skrive anmeldelsen :)

      Slet
  2. Hvad syntes du om Vækkelse af King? Den har jeg ikke fået læst endnu. Og Stalker skal jeg virkelig snart have fingrene i. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan lidt bob-bob - men det kan du læse mere om på torsdag :D

      Slet
  3. Jeg kunne selv ret godt lide "Løbende tjener", men jeg synes samtidig, at "Dansende røde bjørne" var markant bedre. Jeg er måske lidt farvet af min kærlighed til Jürgensen, men jeg synes helt sikkert, du skal prøve lytte videre i serien. Om end ikke andet så bare for at lytte til Torben Sekov, som altså virkelig bare er en fantastisk oplæser :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen