Min bogstak #4

Det er mega langt tid siden jeg sidst har vist jer mine biblioteksbøger (næsten et helt år!??) - ikke fordi jeg ikke låner nogen, absolut ikke - mere fordi jeg sjældent husker at fotografere dem, inden jeg afleveret dem igen!
Jeg har egentlig i en rum tid nu afholdt mig fra at låne bøger på biblioteket - hovedsageligt fordi jeg jo ejer så mange bøger, jeg endnu ikke har fået læst. Men da jeg så startede på Vesthimmerlands Biblioteker glemte jeg alt om at holde igen. Mine nye kollegaer er vældig gode til at købe nogle rigtigt fede ungdoms- og fantasyromaner hjem, og i løbet af mine 5 første dage, lånte jeg da også 5 bøger. Og sådan er det næsten fortsat.

Jeg har allerede afleveret et par igen, men her er den stak jeg pt har hjemme :)


40 ting du skal vide (om at leve) -Alice Kuipers
Flyd som en sommerfugl, stik som en bi -Elin Nilsson
De sidste jomfruer i verden -Ellen Tom
Ønskelisten -Grégoire Delacourt
Fans af det umulige liv -Kate Scelsa
Hvis bare du var min -Jenny Han
Dumplin' - Julie Murphy
Kærlighedsbreve til de døde -Ava Dellaira

Kommentarer

  1. Åh, 'Hvis bare du var min' er bare SÅ sød. Glæd dig!

    Og 'Fyrtøjet' vil jeg meget gerne snart selv læse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er lige gået i gang med "Hvis bare du var min" og det tegner rigtig godt :)
      Fyrtøjet kendte jeg slet ikke til før jeg så den nævnt på facebook, og det lød bare for interessant til ikke at se nærmere på den selv.

      Slet
  2. 'Kærlighedsbreve til de døde' er fantastisk :) Den kan du i hvert fald roligt glæde dig til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også kan du tro - yderst spændende set up :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen