Efterårets udgivelser 2016

Jeg venter spændt på:
  • Angel of Storms (MR#2) af Trudi Canavan -- 18/8 **
  • De syv søstre af Lucinda Riley [Cicero] -- 8/9
  • Ritmatikeren af Brandon Sanderson [DreamLitt] -- 8/9
  • Ingen vej tilbage (Jack Reacher-serien) af Lee Child [Jentas] -- 20/9
  •      (Efter at have læst 61 timer er jeg hooked på mere Jack Reacher!)
  • All the Little Liars (AT#9) af Charlaine Harris -- 4/10 **
  • The Hammer of Thor (MCatGoA#2) af Rick Riordan -- 4/10 **
  • Som du ser mig af Cora Carmack [Lovebooks] -- 7/10
  •      (selvom jeg endnu ikke har fået læst bog 2 endnu *hulk*)
  • Outlander 2: Guldsmed i rav af Diana Gabaldon [Gyldendal] -- 7/10
  •      (Det bliver så fedt at læse mere!)
  • Mørkemanden af Søren & Lotte Hammer [Gyldendal] -- 28/10
  •      (Konrad Simonsen er tilbage!!)
  • Spejlbyen af Justin Cronin [Lindhart og Ringhof] -- 31/10
  •      (Endelig kommer bind 3!)
  • Synderen (Rizzoli Isles serien 3) af Tess Gerritsen [Jentas] -- 1/11
  •      (Hun skriver så godt!!)
  • En flamme i natten (An Ember in the Ashes #2) af Sabaa Tahir [Alvilda] -- 3/11
  •      (Jeg glæder mig så meget!!)
  • Holding Up the Universe af Jennifer Niven-- 3/11 **
  • Girl Online 3 af Zoe Sugg -- 17/11 **
  •      (Don't judge me)

** på engelsk


Andre udvalgte danske udgivelser:

UNGDOMSLITTERATUR & FANTASY
Carry On af Rainbow Rowell -- 18/8
Bare et år af Gayle Forman -- 18/8
Den faldne djævel (Den store djævlekrig 6) af Kenneth Bøgh Andersen -- 16/9
Celle 7 af Kerry Drewery -- 22/9
De 7 Synder - Katja L Berger -- 22/9
Måske en dag af Colleen Hoover -- 23/9
Simon vs verdens forventninger af Becky Albertalli -- 30/9
Hvis jeg var din pige af Meredith Russo -- 1/10
Cinder af Marissa Meyer kommer på dansk 6/10
Harry Potter og det forbandede barn - del et & to af J. K. Rowling -- 14/10
The Selection #5: Kronen af Kiera Cass -- 4/11
Vi andre bor her bare af Patrick Ness -- 11/11
Apollos prøvelser - Det skjulte orakel af Rick Riordan -- 20/11


KRIMI/SPÆNDING
De frosne flammer af Jens Henrik Jensen -- 26/8
Faldet af S.K. Tremayne -- 30/8
De der søger af Stephen King -- 8/9
Skyggezone (Sam Berger og Molly Blom) af Arne Dahl -- 22/9
Enhjørningen af Steffen Jacobsen -- 23/9
Det der er værre af Lars Kjædegaard -- 27/9
Djævelen i hullet af Leif Davidsen -- 30/9
Syge sjæle af Kristina Ohlsson -- 5/10
Selfies (Afdeling Q 7) af Jussi Adler Olsen -- 6/10
Pigen og vogteren af Jeanette Øbro & Ole Tornbjerg -- 21/10
Dybet af Michael Katz Krefeldt -- 28/10
Tiggeren (Emma Sköld) af Sofie Sarenbrant -- 28/10
En holdt kvinde (Will Trent og Sara Linton) af Karin Slaughter -- 1/11
Hviskende lig (Roland Triel 3) af Dennis Jürgensen -- 11/11


SKØNLITTERATUR
AFTER 5: Begyndelsen af Anna Todd -- 30/8
Blåt blod (Rosekrigene 3) af Conn Iggulden -- 2/9
Toner i natten af Jojo Moyes -- 22/9
Altid tilgivelse af Anne B. Ragde -- 27/9
Bogen om Baltimore familien af Joël Dicker -- 21/10
Kvinderne fra Thy af Maria Helleberg -- 10/11


Jeg har uden tvivl langt fra alt det vigtige med - hvilken titel glæder du dig allermest til?

Kommentarer

  1. Spejlbyen har jeg også bare ventet på i en evighed!
    Sådan føles det i hvert fald. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg går i cirkler om den engelske udgave herovre, men VIL ha den på dansk når jeg nu har de andre to sådan.

      Slet
  2. Åh! 'Guldsmed i rav' & 'En flamme i natten'! I CAN'T WAIT! <3

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen