Giveaway - LUKKET


Én giveaway er ikke nok til at fejre 500+ anmeldelser, så vi fortsætter!

❤ Du kan vinde et eksemplar af Et rige af torne og roser af Sarah J. Maas. 
Bogen er den første i serien A Court of Thorns and Roses og udkom den 28. februar.

For at deltage skal du skrive en kommentar til indlægget her og husk for guds skyld at skrive din emailadresse, så jeg kan kontakte vinderen! Du skal desuden have dansk adresse for at deltage.

Du må hjertens gerne følge mig på facebook / instagram / twitter men det er intet krav.

 Jeg trækker en vinder blandt de deltagende fredag den 21. april! 
Giveawayen er nu lukket og vinderen kan ses her.




Hun tog et liv. Nu betaler hun med sit hjerte.

Feyre jager i de kolde skove for at brødføde sin familie. En dag dræber hun en stor ulv. Det viser sig dog snart, at det ikke er nogen almindelig ulv, men en elver i forklædning. Og ifølge et ældgammelt sagn har det en høj pris at tage et magisk liv. Feyre bliver hentet i sin families hus og fragtet over grænsen til elvernes rige for at betale sin gæld.

Her holdes hun fanget på Storfaunen Tamlins slot. Hendes vært og fangevogter er dækket af mærker og ar fra kampe, og hans ansigt er altid maskeret. Men Tamlins gennemborende blik tiltrækker efterhånden Feyre, og nye, stærke følelser brænder igennem hendes fjendtlighed og alle advarslerne omkring Tamlins slags.


Bog venligst skænket af Gyldendal.

Kommentarer

  1. Den ville jeg gerne vinde. Tak for en fed blog.
    Sofie.slott@gmail.com

    SvarSlet
  2. ������ majbrittvestergaard@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Ser meget interessant ud!
    Markbastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med de mange anmeldelser! Hvor er det fedt!
    /Eva Lucia (evaluciabookblog@gmail.com)

    SvarSlet
  5. Super bog / Lotte
    Lotte_juul_poulsen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Som vi bliver forkælet med konkurrencer (y) Tak for det <3 Krydser fingre :-)
    Påske hilsner fra Susanne
    circe@os.dk

    SvarSlet
  7. Uhh den vil jeg elske at vinde. Else1980@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Dejligt at blive forkælet med konkurrencer, jeg vil meget gerne vinde denne bog.
    Jeg ønsker dig en rigtig god påske.
    lisbethmajas84@gmail.com

    SvarSlet
  9. Det er sådan en fantastisk bog :)
    katrineihle@gmail.com

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej kom til at slette min kommentar. Hmm
      karinaborch@outlook.dk

      Slet
  11. Tillykke med de mange anmeldelser. Hvor er det flot. laesehestmedfantasy@gmail.com

    SvarSlet
  12. Den vil jeg gerne vinde!
    Ambj1990@hotmail.com

    SvarSlet
  13. God påske :)
    jenniferolsen12@gmail.com

    SvarSlet
  14. Den er på tbr listen
    Jennylilywhite@gmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen