Kommende bøger - april 2017


Jeg ved ikke om jeg er blevet helt blind eller om der virkelig bare ikke er super mange bøger, der udkommer i april måned. I hvert fald kunne jeg kun finde disse, som jeg sådan tænker, dem, vil jeg gerne have fat i. Hvad venter du spændt på at læse i april?


Vores kemiske hjerter - Krystal Sutherland
Til dig, der elskede Fordelene ved at være en bænkevarmer, Paper Towns og En flænge i himlen.
Henry har aldrig været forelsket, men en dag starter Grace i klassen. Hun ligner langt fra Henrys drømmepige, og det er tydeligt, at hun har det svært. Alligevel falder Henry for Graces uperfekte og ægte væsen, men kan han håndtere, at hun bærer på en stor sorg?
Vores kemiske hjerter er en uimodståelig og tankevækkende ungdomsroman om den første forelskelse, knuste hjerter og de gyldne tråde, der formår at væve dem sammen igen.

Udkommer hos Lindhardt og Ringhof den 4/4.

Flosset - Cecelia Ahern
Celestine har et idyllisk liv og en kæreste, Art, der elsker hende. Hvad mere kan man ønske sig? Men hun lever i en verden, hvor det perfekte efterstræbes af alle. Arts far, dommer Crevan, leder et korstog mod de svage, de moralsk forkerte, mod alle de, der forbryder sig mod reglen om at være en perfekt borger. Han dømmer, hvem der skal mærkes med det frygtede F, der udstøder en fra samfundet, begrænser ens rettigheder og bringer evig skam.
Da Celestine ser en ældre mand på bussen komme i problemer, tøver hun ikke med at hjælpe ham. Hendes beslutning om at hjælpe ham stiller Celestine over for sit livs valg: hun må enten benægte, hvad hun har gjort eller stå fast på sine principper med fare for, at hun dermed må vinke farvel til det perfekte liv, hun hidtil har levet – inklusive Art …

Udkommer hos Politikens Forlag den 7/4.


Faderens Synder: Clifton Krøniken #2 - Jeffrey Archer
Harry Clifton, som har byttet identitet med sin omkomne kollega, Tom Bradshaw, bliver anholdt for overlagt mord, da han går fra borde i Amerika.
Hjemme i England nægter Emma Barrington at tro på, at Harry omkom, da hans skib blev torpederet af tyskerne, og hun rejser til New York fast besluttet på at finde den mand, hun skulle giftes med.
Anden Verdenskrig er for alvor brudt ud over Europa, og Giles Barrington melder sig ind i hæren og bliver sendt til Nordafrika for at kæmpe mod de tyske tropper.

Udkommer hos Lindhardt og Ringhof den 24/4.

Kommentarer

  1. Jeg kunne godt tænke mig, at læse "Flosset" - Det lyder som en mega spændende bog - og tanken om, hvad er det perfekte liv egentlig? Virker ret dragende :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget hooked på Flosset :)

      Slet
  2. De tre bøger glæder jeg mig også meget til at læse, de lyder bare så spændende :) og var ret glad for Hvor der er vilje, så er meget spændt på fortsættelsen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Jeg var ikke selv super fan af Hvor der er vilje, men er helt klart spændt på fortsættelsen :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen