Readathon Wrapup

Jeg er for muligvis første gang stoppet før tid med at læse. Officielt slutter forårets readathon her kl 14, men allerede ved 11-tiden, da jeg havde vendt sidste side i min bog nr 8, kunne jeg mærke, det var slut. Jeg gad ikke til at i gang med en ny bog for så at stresse helt vildt over at få den læst færdig på under 3 timer. Ja faktisk, var det eneste jeg rigtig gad at hygge lidt med noget youtube, komme i tøjet og tegne lidt i min bullet journal. Så sådan blev det :)

Jeg har læst i ca 9½-10 timer ud af de 24, og nåede altså op på 8 bøger / 1414 sider. Jeg havde speedlæsningen slået til i går eftermiddags, og jeg tror også det lidt har brændt mig ud nu. Jeg har læst en masse gode bøger, og de rumsterer alle sammen nu rundt i hovedet på mig og kræver tid til fordøjelse.

Jeg har fulgt lidt med i blogland på sidelinjen og store klapsalve til alle i andre læsere. Det er så hyggeligt at følge med i jeres læsning og blive inspireret til nye læseventyr 



Kommentarer

  1. 8 bøger er da også superflot på 10 timer. Kan godt forstå at du har brug for at hvile øjnene efter den intensive læsning. Jeg er næsten lige blevet færdig med den sidste bog i min stak, og vil nu slappe lidt af indtil Readathon officielt er slut.

    SvarSlet
  2. Hvor er det vildt godt gået med 8 bøger og jeg kan godt forstå at du trænger til lige at fordøje dem lidt. Hatten af for dig :)

    SvarSlet
  3. Hvor nåede du altså meget! Jeg forstår dog også godt, at du lige skal have tid til at fordøje dem ordentligt nu :)

    SvarSlet
  4. Det lyder til at have været et vellykket readathon. Kan godt forstå du havde brug for at fordøje de mange indtryk fra de læste bøger; det kan være svært under sådan et readathon, hvor man går direkte fra den ene bog til den næste.

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen