Marts 2017

Marts var en af de måneder, der bare suste forbi og knapt nok sagde hej i forbifarten.

Her er highlights!

  • Jeg har været i biografen og set LOGAN, og må nok konstatere, det er noget nær den bedste x-men film nogensinde. Helt fantastisk god film.
  • Jeg har mødtes med min gamle studiegruppe og konstateret, jeg virkelig er bagud på point. Der er både babyer og bryllupper - men jeg har jo købt et hus! (minder jeg mig selv om, mens jeg krammer en pude i mørket).
  • Jeg har også været i biografen og set Beauty & the Beast og grædt som et lille barn fra start til slut (af glæde).
  • Jeg har været til bogbyttemarked i Aalborg, hvor jeg indleverede 16 bøger, men kun kom hjem med 3 (jeg er vist blevet kræsen).
  • Jeg har holdt foredrag/fredagscafé på biblioteket og underholdt knap 40 mennesker med mine ferieberetninger fra Kenya, og efterfølgende fået stor ros (jeg klapper stadig mig selv på skulderen)
  • Jeg har fortsat gang i at få læst så mange som muligt af mine anmeldereksemplarer, da bunken pludselig var lidt rigelig stor.


I marts blev jeg færdig med 12 bøger.
- blandt disse var der 4 lydbøger og 1 graphic novel. 2 var på engelsk.


Længste bog: A Spring Affair - 482 sider
Længste lydbog: Kemikeren - 16 t 10m
Korteste bog: Men egentlig ville jeg så gerne have været antropolog - 176 sider
Korteste lydbog: Chokolade til morgenmad - 7t 20m

Bedste oplevelse:
Milly Johnson har gjort det igen! <3 Kemikeren var også rigtig god! Og Ritmatikeren! og flere!

Største skuffelse:
Chokolade til morgenmad fungerede ikke for mig, og jeg havde haft ret høje forventninger, så ... øv.

I bagvendt læserækkefølge:
Finders Keepers - Stephen King * / **
A Spring Affair - Milly Johnson  *
Ternet Ninja - Anders Matthesen ***
JEG ER SIF - Thomas Clemen [lektørbog]
Det skjulte orakel - Rick Riordan **
Diabolik - SJ Kincaid [anmeldereksemplar]
Kemikeren - Stephenie Meyer [anmeldereksemplar] **
Skyggernes dronning - CJ Redwine [anmeldereksemplar]
Chokolade til morgenmad - Pamela Moore **
Ritmatikeren - Brandon Sanderson [anmeldereksemplar]
Men egentlig ville jeg så gerne have været antropolog - Margaux Motin ***
Sværd af glas - Victoria Aveyard [anmeldereksemplar]

* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket

Kommentarer

  1. At købe hus giver SÅ mange voksenpoints! Tror jeg steg mindst et par levels i voksen, da jeg gjorde det for syv år siden :D


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja om ikke andet får man da begyndende grå hår af økomomien xD

      Slet
  2. Hold da op en skøn og blandet stak! :D Jeg har overhovedet ikke fået hverken læst eller købt bøger i marts, men så er det jo godt at man kan savle lidt over andres ... ;)

    SvarSlet
  3. Jeg græd overraskende lidt til B&B, men måske var det fordi det var som babybio, og mit fokus også var lidt andetsteds i løbet af filmen, som ikke desto mindre var helt fabelagtig! Og jeg vil bare gerne se den igen hurtigst muligt! :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen