Readathon Ready + Bogstak


Så er det atter tid til det halvårlige readathon!
Jeg glæder mig lige meget hver gang og har som regel næste dato skrevet ind det sekund et readathon er overstået. En hellig dato. Intet må komme på tværs af readathonet! 

Som altid før løber de 24 timer fra kl 14 lørdag til kl 14 søndag.
Er man helt blank kan man læse mere her: www.24hourreadathon.com

Jeg har tidligere benyttet readathons til at komme igennem de tyndere eksemplarer på min TBR hylder (og har oftest også sneget en halvgammel kultklassiker med ind - fx Do androids dream of electric sheep?, A Clockwork Orange og fucking Dostoyevsky's The Double (aldrig igen).

I år har jeg derimod gået helt amok på biblioteket og lånt en masse spændende hjem + spædet lidt til med nogle af mine egne. Den enorme stak består heriblandt af en håndfuld børnebøger, nye som gamle, 3 graphic novels, et filmmanuskript og et par "voksne" bøger ...

Der er alt alt ALT for mange bøger - men så har jeg da noget at vælge imellem, og det går mig ikke på, hvis jeg ikke får læst mere end halvdelen. Omvendt er meget af det letlæst, så vi får se.

Kommentarer

  1. Hvor ser det spændende ud! Glæder mig til at følge med i din læsning :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fantastisk stak! Der burde jo i hvert fald være lidt til ethvert humør, hvilket jo altid er godt. Desuden er det altså også skønt med en masse kort til readathon :)

    SvarSlet
  3. Wauw! Men det er nu også meget godt at have noget til dagene bagefter :-)

    Glæder mig til at følge med!


    Mvh
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  4. Det var mange bøger, men som du skriver så er det måske meget rart med lidt forskelligt at vælge i mellem, hvis man skulle køre fast i en genre. Jeg har kun satset på Krig og fred i denne omgang, også vil jeg prøve at være mere social end jeg plejer at være. Held & lykke med Readathon og god læselyst :)

    SvarSlet
  5. Det er da vanvittigt mange bøger du har ambitioner om at få læst, jeg glæder mig til at se hvor mange du når igennem.
    God læselyst.

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen