Søndagsblær?

I kender det sikkert. Når man googler sig selv, bare sådan for sjov. Forleden faldt jeg dog over noget der fik mig til at google noget andet - nemlig bloggen her. Jeg opdagede nemlig, at jeg er citeret på selveste Arnold Busck's hjemmeside (og også på William Dams').


Lidt søgning fandt en håndfuld citater og stjerner - alle med link til min anmeldelse! Jeg ved ikke om der er flere citater derude; med over 500 anmeldelser har jeg ikke ligefrem tænkt mig at tjekke hver enkelt.

(hold musen henover citatet for at se hvilken bog, det drejer sig om; klik på det for at komme til siden)











Og så sendte en veninde mig lige et foto forleden - hun havde nemlig spottet mig bag på en bog også!


Så kan en blogger da kun være pavestolt :)

Kommentarer

  1. Du har al mulig grund til at være stolt! :-)

    SvarSlet
  2. Det er da mega sejt! Det må man godt blære sig med ��
    Synes det er så fedt, når forlagene sætter pris på ens anmeldelser og rent faktisk bruger dem i deres markedsføring. Det er et kæmpe skulderklap og motiverer én til at skrive flere og bedre (mere nuancerede) anmeldelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig fedt at se ens hårde arbejde kan bruges til noget :) Og tak ^_^

      Slet
  3. Det er simpelthen en så fed følelse. <3 High five for you!

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen