BoB turns 5 - Hip Hip Hurra!



Two prize draws below - one international, one Danish only

INTERNATIONAL PRIZE DRAW

Borough of Books turns 5 years old today!

Exactly 5 years ago today, I created Borough of Books and uploaded my very first review - Trickster's Choice & Trickster's Queen by Tamora Pierce (check out how much the look of the posts have changed since then!)

It's been rather steady going since then (except 2012 which was a slow year due to university) and much has happened - both in my personal life and on the blog. Most obvious change is the look of the place; over the years I've focused more and more on the visual presentation as well as the reviews themselves.

To celebrate the 5 years of reviewing I'll be hosting a giveaway and anyone may join in - provided that www.bookdepository.com ships to you.

The prize is any one book costing up to €15 (EUR) - to take part in the competition, you must follow Borough of Books on bloglovin OR Borough of Books' facebookpage AND leave a comment here on this post telling me what book you think you'd like if you win - [mandatory in the comment: your email so I can contact you if you win the draw!]

The winner's name will be drawn from a hat on Monday the 7th of September (which also happens to my own birthday ;)


DANSK KONKURRENCE

Så blev bloggen 5 år gammel og hold nu fast, der er sket meget, siden jeg startede. Specielt looket er meget påfaldende ændret, når jeg kigger tilbage på de gamle anmeldelser.

I, mine kære danske læsere og medbloggere, som jeg er kommet så meget tættere på i løbet af det sidste år vil jeg gerne give en ekstra gave - det er takket være jer, jeg er kommet med i et herligt fællesskab, hvor vi kan dele vores glæde for bøger.

Som en ekstra udtrækning til jer med dansk adresse er der yderligere €15 til Book Depository at finde en bog for. Til denne ekstra trækning er reglerne lige så - følg BoB på bloglovin' eller facebook og giv en kommentar indeholdende en sød hilsen, den bog i kunne tænke jer og jeres mail adresse :)

Vinderne af begge lodtrækninger findes på min egen fødselsdag mandag den 7. september!

Kommentarer

  1. Stort tillykke med bloggens 5 år :)

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg elske at få Julie Kagawas "Talon" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, jeg var selvfølgelig en klovn og glemte min email :)
      karinalindxd@hotmail.com

      Slet
  2. Stort tillykke med bloggens 5 år! :D

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så tror jeg, jeg ville bruge præmien til at lægge en pre-order på "November 9" af Colleen Hoover, som jeg glæder mig meget til at læse :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  3. 5 år, det er sejt gået! Tillykke :-)

    Jeg tror, jeg vil finde en fin udgave af Stormfulde Højder.

    Benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med BoB *vifter med flaget* :D

    Hvis jeg vinder, ville jeg blive glad for den blå udgave af 'The Catcher in the Rye'.

    Mvh.
    Den lille Bogblog
    pisk . riset [@] gmail . com

    SvarSlet
  5. STORT TILLYKKE! Hvor er det bare vildt, at du har været igang så længe :D fedt!

    JEG KRYDSER MEGA MEGET FINGRE! For jeg vil nemlig gerne vinde "Once upon a time: Red's untold tale" ^^

    Rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke med bloggens 5 år. Det er altid en fornøjelse at læse dine indlæg.

    Jeg har hørt rigtig meget om "84, Charing Cross Road" af Helene Hanff, så den ville jeg rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  7. Jeg tror, jeg ville vælge en forudbestilling; måske Ten Thousand Skies Above You - kan ikke komme ind på TBD lige nu så jeg kan ikke tjekke priserne :/ Ellers er der jo helt sikkert noget andet godt.

    5 år. Det er alligevel lang tid!

    ireneejensen @hotmail .com

    SvarSlet
  8. Yay,en giveaway der også inkluderer de grønlandske læsere (og resten af verden, selvfølgelig) :D Fantastisk! Og selvfølgelig mange gange tillykke med de 5 år, haha :D

    Den aller første bog jeg tænkte på var "Monster" af Patrick Ness (eller "A Monster Calls" hedder den vel på engelsk...). Men jeg tror faktisk ikke jeg er helt klar til at læse en dybt sørgelig bog. I stedet tror jeg, at jeg vil vælge "Winger" af Andrew Smith i stedet, og få mig et godt grin :)

    carina.vinther@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med bloggens 5 år :-)

    Hvis jeg skulle være så heldig tror jeg det skal være den 12 bog i Nattens Hus serien "Gudindens Udvalgte" :-)

    Endnu engang TILLYKKE :-)

    circe@os.dk

    SvarSlet
  10. Stort, stort tillykke med de fem år!
    Hvis jeg vandt, så ville jeg elske at få "Affinity" af Sarah Waters. Hun er en enestående forfatter, som jeg håber på at få læst meget mere af snarest.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke! 5 år er helt vildt! :D

    Hvis jeg vandt, ville jeg elske at kunne få den den fine nye udgave af The Jane Austen Book Club fra Penguin by Hand
    http://www.bookdepository.com/Jane-Austen-Book-Club-Karen-Joy-Fowler/9780241973592

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med bloggens fødselsdag! Hvor er det vildt, at du har holdt den igang i 5 år - you go girl! :P

    Hvis jeg vandt ville jeg vælge 'The Sky is Everywhere' af Jandy Nelson i denne udgave: http://www.bookdepository.com/Sky-Is-Everywhere-Jandy-Nelson/9780142417805 .

    Jeg læste for noget tid siden et citat fra bogen der ramte mig dybt og jeg har tænkt på den lige siden...

    "My sister will die over and over again for the rest of my life. Grief is forever. It doesn't go away; it becomes a part of you, step for step, breath for breath. I will never stop grieving Bailey because I will never stop loving her. That's just how it is. Grief and love are conjoined, you don't get one without the other. All I can do is love her, and love the world, emulate her by living with daring and spirit and joy."

    Mail: hulgaard92@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Wow, stort tillykke. Hvor er det vildt - 5 år er ret lang tid!

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, kunne jeg rigtig godt tænke mig "Fangirl" af Rainbow Rowell:
    http://www.bookdepository.com/Fangirl-Rainbow-Rowell/9781447263227

    Jeg har hørt så mange gode anmeldelser af den, at den er jeg da nødt til at læse! :-D

    Mail: carolinethomassen@gmail.com

    Mvh
    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Tillykke med bloggens 5 år. Godt gået.

    Hvis jeg vinder så (uden at kende priser) kunne The Slow Regard of Silent Things måske være noget. Det er i hvert fald en bog jeg gerne vil læse.

    kath.dkk@gmail.com

    SvarSlet
  15. Tillykke med de fem år, det er godt nok lang tid du har haft bloggen, og jeg har først opdaget den inden for det sidste år. Virkelig imponerende. :)

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde kunne jeg denne udgave af Little Women virkelig passe godt ind på min hylde herhjemme, for så er samlingen næsten komplet; http://www.bookdepository.com/Little-Women-Louisa-May-Alcott/9780147514011

    mhlind87@gmail.com :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg læser lige det du har skrevet med småt og ser at det er i euro og ikke pund du har sagt præmien dækkede over, så nyt drømmeønske; http://www.bookdepository.com/Girl-Who-Soared-Over-Fairyland-Cut-Moon-Two-Catherynne-M-Valente/9781250050618

      Nu er jeg jo begyndt på Valentes serie, så jeg bliver nødt til at fortsætte ;)

      Slet
  16. Tillykke med bloggen og din fødselsdag :)

    Jeg ville vælge The Eyes of the Dragon af Stephen King: http://www.bookdepository.com/Eyes-Dragon-Stephen-King/9781444723229 :)

    jenniferolsen12@gmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke med de 5 år! Det er godt gået.

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse 'The graveyard book' af Neil Gaiman
    http://www.bookdepository.com/Graveyard-Book-Neil-Gaiman/9780747594802

    Hilsen Sidsel :) (sidselbuchodgaard@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med det :)

    Hvis jeg er så heldig at vinde, kunne jeg godt tænke mig The Forbidden Library http://m.bookdepository.com/The-Forbidden-Library/9780552568678

    Endnu en gang tillykke :)

    Sabrina - samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
  19. Stort tillykke med de 5 år! Halvvejs til de 10 :)

    Hurra hurra hurra!

    Hvis jeg bliver den heldige kunne jeg godt tænke mig Mira Grants "Parasite". Hun fortæller fantastiske historier.
    http://www.bookdepository.com/Parasite-Mira-Grant/9780356501925

    Knus Pernille (pernillejense-tiger@hotmail.com)

    SvarSlet
  20. Congratulations on 5 years, I would love to get a copy of Lady Chatterleys Lover

    SvarSlet
  21. 5 år! Wow tillykke :-) Glæder mig til at følge med i de næste 5 ;-)

    Jeg ville elske at vinde Ask the Passengers af A. S. King

    Jubilæumskram fra Camila
    camilakaya@hotmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen