Book Haul #17 - Flere nye bøger

Hurra for pakkepost, bogbutikker og gavmilde forlag :)

Ældst er vist Golden Son af Pierce Brown som jeg faktisk købte mens jeg var på ferie. Jeps - jeg var så vild med den første, at jeg loggede på saxo, mens jeg var på usikkert græsk hotel-internet og købte bog nr. 2 i serien :D

Jeg har herudover efterfølgende købt 3 bøger af Gayle Forman. Efter at have læst Hvis jeg bliver, mens jeg var på ferie og ELSKET den (anmeldelse kommer snarest), måtte jeg bare eje den, og det fine boxset med efterfølgeren Where she went var et oplagt valg. Med i kurven hoppede så I was here, der bare lyder meget interessant.

Som et totalt impulskøb røg boxen med de 5 første Percy Jackson bøger af Rick Riordan også lige med i kurven. Det var billigt (180 kr) og jeg elsker serien. Jeg venter dog med de næste 5, da den nyeste stadig trækker prisen for højt op.

De resterende 3 bøger er fra forlag. Forlaget Brændpunkt sendte mig deres debutbog Smagen af Honning af JG Gylling, Modtryk har sendt mig Noras Ark af Anders Johansen og endeligt har People's Press sendt my The Circle.

Noget siger mig, jeg skal mure mig inde i weekenden og bare LÆSE!




Kommentarer

  1. Det er da også fristende med sådan en stabel bøger! På den anden side set - vejret skulle blive godt, så måske du kan finde en grøn plet udenfor, hvor du kan nyde din nye høst? :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :D Har også slugt halvanden bog indtil videre i solen i dag!

      Slet
  2. Dejlig bogstak, der er da i hvert fald underholdning til et stykke tid :D
    Percy Jackson boxen er simpelthen så fin! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kunne slet heller ikke modstå den :)

      Slet
  3. Åh, 'Percy Jackson' boksen er simpelthen bare så fin! Jeg har også kigget på den i evigheder, jeg har bare aldrig fået den købt hjem..
    Og Gayle Forman! <3 Hvor har du bare en masse skønne læseoplevelser i vente!

    SvarSlet
    Svar
    1. Køøøøb den :D
      Der er bare så meget godt! Sværeste bliver at vælge hvad der skal læses først :)

      Slet
  4. Sikke en dejlig stak nye bøger! :D Så er det bare i gang med læsningen.

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen