Lesbos 2015

Fra lørdag den 1. august til lørdag den 8. var jeg og forældrene på den græske ø Lesbos. Her var dejligt varmt, men ikke frygteligt meget at lave. God til dem, der bare vil dase, lidt mindre god til dem, der vil se ruiner og gå på opdagelse - men vi fik da tiden til at gå ;)

Og vi fik da set det gamle fort i havnebyen Mytilini, der er bygget på et mindre bjerg.





Og far og jeg fik gået en dejlig lang tur ad vandrestier for at se oldgamle vandmøller og græske bjerglandskaber :)





Og vi fik endda lokket mor med på ATV tur. Vi lejede 2 styks, og jeg kan stolt berette, jeg har kørt egen ATV gennem utallige hårnålesving :D Vi kørte til vestsiden af øen, hvor en af to forstenede skove i hele verden befinder sig. Vi var dog ikke specielt imponerede over hvad, der viste sig at være udgravninger. Vi havde nok forventet en egentlig skov...




Men nu, vigtigst af alt! Hvad havde jeg med at læse i?? Jeg havde 5 bøger med i papir og fik læst dem alle + 1½ mere på min ipad. Samtlige bøger var gode hvis ikke direkte fantastiske - hvor heldig har man lov at være?



Det var sgu en hyggelig tur :)


Kommentarer

  1. Det ser ud til at være en rigtig god ferie. Kan ikke lade være med at tænke det var lidt modigt at tage på ferie til Grækenland med alle de økonomiske problemer de har.
    Vi kiggede selv på afbudsrejser, men turde ikke i frygt for at vi ikke ville kunne det økonomisk dernede.
    Men super flotte billeder, og nogle dejlige bøger du har læst. :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen